Известие

Collapse
No announcement yet.

Повдигане на АР 147

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Първоначално публикувано от italfen Покажи съобщение
    Представи си две еднакви пружини, като втората е закрепена на амортисьор с определена твърдост, според теб при опит за натиск(събиране) на двете пружини, еднаква сила ли ще е необходима?
    Тука малко трябва да добавиш и за колко време ще е приложена силата!!!
    Ако е приложена за много КРАТКО време, само в-у пружината тя ще се свие до някаква степен. Ако за същото време е приложена същата сила в-у пружина с амортисьор, се предполага че ще се свие по-малко!
    И тук е условието амортисьора да е съвременен, такъв които деиства и в двете посоки!

    При положение че колата оказва ПОСТОЯНЕН натиск в-у пружината и амортисьора клиренса на колата няма как да се промени при смяна на "изтекли" с нови амортисьори .
    (не забравяи че дори и бавно на ръка може да свиеш и чисто нов амортисьор, същото прави купето на колата)
    sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

    Comment


    • #47
      За съжаление нямам снимки преди смяната на амортисьорите на въпросния смарт, който беше с клекнала задница в следствие на теглича който му бе монтиран. Прочетох доста преди да почнем спора тук, и се оказва че повечето мислят като вас тук, но има и голяма аудитория, които смятат че здравият амортисьор подпомага пружината при натиска на тежаста от самият автомобил. За мен е интересна темата и ще се радвам повече хора да се включат, защото това което се е случило при мен трябва да има обяснение
      Now: 156 2.5 V6 24V
      Ex: 147 Ti, GT V6, 147 1.6, 145QV, 155 TS, Gtv Cup pack, 75 1.6 I.E.

      Comment


      • #48
        Просто е, премери колко килограма е съпротивлението на амортисьора и натиска на купето и пружината и ги сравни. Да не говорим, че чисто маслените амортисьори стоят както ги оставиш. Свивам газово-маслен на ръка без проблем. Може би около 30 кг натиск за да го свия. Ако можеш си смятай.
        Last edited by lordliness; d.m.y г., 07:24.
        Не всички, които се скитат, са изгубени.

        Comment


        • #49
          30кг. на газов амортисьор във вертикална посока никак не е малко и като нищо ще вдигне колата с 1см.
          Маслените амортисьори не владеят Силата и статично са си статисти.
          Last edited by hartisimo; d.m.y г., 09:37.

          Comment


          • #50
            Първоначално публикувано от italfen Покажи съобщение
            Ти го виждаш безсмислен в опита си да се направиш на интересен докато изтъкнеш с какви амортисьори ти е колата. А отговора ти за свиването на въпроса ми, не отговаря за титлата ти.
            Приятелю... не го приемай като обида, ама не си ти човека, на който ще тръгна се изтъквам по някакъв начин. Още повече пък с амортесори за няколкостотин лева ...

            Първоначално публикувано от italfen Покажи съобщение
            За съжаление нямам снимки преди смяната на амортисьорите на въпросния смарт, който беше с клекнала задница в следствие на теглича който му бе монтиран. Прочетох доста преди да почнем спора тук, и се оказва че повечето мислят като вас тук, но има и голяма аудитория, които смятат че здравият амортисьор подпомага пружината при натиска на тежаста от самият автомобил. За мен е интересна темата и ще се радвам повече хора да се включат, защото това което се е случило при мен трябва да има обяснение
            Тука пропускаш една много важна подробност - колко тежи смарт-а. При алфа 147 тежестта върху окачването отзад е по-голяма.

            В какво състояние са му пружините? Ако са моомекнали, и сте сложили някой новичък газов амортесор, е много възможно да се е вдигнала задницата. Друг е въпроса за колко време. След известно време, примерно месец, газовия амортесор омеква доста. Много е възможно задницата пак да е клекнала след кратък период от време.
            Alfa Romeo 155 1.8 8v '95 - Ex ... Alfa Romeo 156 2.0 TS '99 - Ex ...
            Alfa Romeo 156 SW Facelift 2.4 JTD M-JET 20v '04 +++
            Alfa Romeo GTV Phase 1 2.0 20v Тurbo '95 + Още едно 2.0 ТС ....

            Comment


            • #51
              Не го приемам като обида, но ставаше въпрос за друго в темата и тогава ти намеси амортисьорите ти и предложи да си губим времето в натягането им, докато не бих отказал на по бира да обсъдим темата.

              Какво пропускам ли? Вярвам, че всеки производител е определил стойности колко навивки и с каква твърдост да са направени тези пружини за съответният му модел и модификация. Затова смятам, че теглото на колата не е решаващо в случая освен ако например не сложили една и съща пружина на Пасат и на Поло.

              За Смарта:
              Свалихме оригиналните газови Sachs сложихме FK Sport, като новите амортисьори имаха по-мека возия от старите. След 40000км за малко повече от година задницата му си стои все така нормална.

              Предполагам знаеш, че като натиснеш газов амортисьор с ръка до долу, той ако е годен ще се върне нагоре, ако е изпуснал няма да се върне нагоре.
              Според теб тази сила не подпомага ли на пружинината при борбата и със съпротивлението на тежеста на автомобила?
              Now: 156 2.5 V6 24V
              Ex: 147 Ti, GT V6, 147 1.6, 145QV, 155 TS, Gtv Cup pack, 75 1.6 I.E.

              Comment


              • #52
                Ебати, четири страници писане в темата, без участие на автора......))....май не Ви е взел на сериозно...
                По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
                https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

                Comment


                • #53
                  Здравейте, точно обратното, взимам ви на много сериозно. Може би не съм задал правилно въпроса, но като гледам 90% от 147-ците (фейсови) в София са доста вдигнати (или поне са повече от моята) и си помислих, че е честа практика най-малкото щом им слагат 16ки и 17ки джанти, моята си е със стоковите 15ки (185/65 R15). Знам и видях в един от постовете за пружини от 156. Ако някой знае колко ще ми струва цялото нещо, защото колата много ми харесва и не ми се разделя с нея, но с тия дупки не е най-практичния избор (.

                  Comment


                  • #54
                    Първоначално публикувано от Бобби Покажи съобщение
                    Ебати, четири страници писане в темата, без участие на автора......))....май не Ви е взел на сериозно...
                    И много правилно,никой не му предложи конкретно решение за проблема му,само си мерят...(стержените).
                    Alfa Romeo 156 1.8 TS'99 144+

                    Comment


                    • #55
                      Значи от 15 цола през 16 до 17 цола колата ще се вдигне доста, само че ще имаш повече минуси отколкото плюсове.
                      Висок разход, твърда возия, по-слаб вървеж, по-често ще чупи предница и доста изправяния на джанти ще има освен ако не им трепериш като на бебе.
                      Плюсовете са по-красива и по-устойчива кола.

                      Comment


                      • #56
                        Първоначално публикувано от Read Покажи съобщение
                        Значи от 15 цола през 16 до 17 цола колата ще се вдигне доста, само че ще имаш повече минуси отколкото плюсове.
                        Висок разход, твърда возия, по-слаб вървеж, по-често ще чупи предница и доста изправяния на джанти ще има освен ако не им трепериш като на бебе.
                        Плюсовете са по-красива и по-устойчива кола.
                        Е как е вдигаш....като имаш повече джанта и по малко гума, относно разликата в качване цолажа на джантата.....?....вземи една 15- ка и една 17- с гуми отговарящи за колата и ги постави една до друга.....да видим каква е разликата....

                        ---------- Post added at 20:50 ---------- Previous post was at 20:50 ----------

                        Първоначално публикувано от radiboy Покажи съобщение
                        И много правилно,никой не му предложи конкретно решение за проблема му,само си мерят...(стержените).
                        Спопко...престраши се момчето.....)

                        ---------- Post added at 20:57 ---------- Previous post was at 20:50 ----------

                        Първоначално публикувано от maluk_fen Покажи съобщение
                        Здравейте, точно обратното, взимам ви на много сериозно. Може би не съм задал правилно въпроса, но като гледам 90% от 147-ците (фейсови) в София са доста вдигнати (или поне са повече от моята) и си помислих, че е честа практика най-малкото щом им слагат 16ки и 17ки джанти, моята си е със стоковите 15ки (185/65 R15). Знам и видях в един от постовете за пружини от 156. Ако някой знае колко ще ми струва цялото нещо, защото колата много ми харесва и не ми се разделя с нея, но с тия дупки не е най-практичния избор (.
                        Добре малък....изненада ме с търпението си......попиването на небивалици във виртуалното пространство......запозна ли се как го дават заводски пътният просвет(клиренса) за твоя модел, измери ли твоя....?....и тогава все ще се намери решение.....а не проба, грешка, има проблем, беше много за малко и т.н...ако пробваш всички решения, изказани чрез мнения в тая тема....ще се видиш в чудо.....надявам се, че си ме разбрал.....
                        По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
                        https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

                        Comment


                        • #57
                          Първоначално публикувано от maluk_fen Покажи съобщение
                          Здравейте, точно обратното, взимам ви на много сериозно. Може би не съм задал правилно въпроса, но като гледам 90% от 147-ците (фейсови) в София са доста вдигнати (или поне са повече от моята) и си помислих, че е честа практика най-малкото щом им слагат 16ки и 17ки джанти, моята си е със стоковите 15ки (185/65 R15). Знам и видях в един от постовете за пружини от 156. Ако някой знае колко ще ми струва цялото нещо, защото колата много ми харесва и не ми се разделя с нея, но с тия дупки не е най-практичния избор (.
                          Пружините трябва да смениш за да се вдигне, имам оригинални от 147 1.6 фейслифт в перфектно състояние, свалени поради монтажа на спортно окачване.
                          Прилагам снимка на пружините и колата с тях преди да ги демонтирам.
                          Цена за целия комплект - 60лв
                          Attached Files
                          Now: 156 2.5 V6 24V
                          Ex: 147 Ti, GT V6, 147 1.6, 145QV, 155 TS, Gtv Cup pack, 75 1.6 I.E.

                          Comment


                          • #58
                            Ето колко е висока, когато няма никой в нея.
                            Attached Files

                            Comment


                            • #59
                              Идеална.
                              Alfa Romeo 156 SELESPEED 09.99-EX, Alfa Romeo 166 06.01 & BMW E39 525tds Touring

                              Comment


                              • #60
                                Хайде да не коментираме снимки.....защото се получава преразказ по картинки...

                                ---------- Post added at 17:14 ---------- Previous post was at 17:13 ----------

                                ...подсказах ти в предният си пост...
                                По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
                                https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

                                Comment

                                Working...
                                X